Skip to main content
21 prosince, 2023

Plusco ve firmě Baumüller aneb interní komunikace s Bappkou

21 prosince, 2023

Baumüller, výrobní společnost se sídlem ve Skalici nad Svitavou se 400 zaměstnanci, věří Pluscu už půl roku. Jak vypadalo zavedení, jaká byla očekávání a jakých výsledků implementace dosáhla? Pojďte se s námi podívat na to, jak se Plusco změnilo v aplikaci Bappka.

Co se od zavedení aplikace očekávalo?

Hlavním cílem bylo pro firmu Baumüller zrychlení a sjednocení interní komunikace. „Hledali jsme možnost, jak vylepšit a urychlit informování zaměstnanců a zároveň možnost sdílet všechny důležité informace na jednom místě,” říká HR manažerka Petra Dvořáčková.

Mezi další cíle patřilo zjednodušené získávání zpětné vazby od zaměstnanců, zvýšení komfortu v objednávání obědů a stálý přehled o docházce. Digitalizace tedy měla zlepšit interní komunikaci oběma směry a podpora Baumüller komunity.

Průběh zavedení

Celý proces započal v listopadu 2022, kdy Plusco tým společnosti Baumüller odprezentoval vlastnosti aplikace. V prosinci 2022 a lednu 2023 došlo k bližším specifikacím požadavků a možností a následně také k objednání. Implementace aplikace probíhala od ledna 2023, aby mohla být spuštěna do ostrého provozu dne 19. června 2023.

Z Plusca se stává Bappka

Aby Plusco co nejvíce podpořilo firemní brand, stává se z něj aplikace BAPPKA, která je šitá na míru požadavkům a přáním společnosti Baumüller, a to jak názvem, tak barevným provedením. BAPPKA se stává hlavním komunikačním kanálem ve firmě.

Výsledek zavedení

Zavedení aplikace splnilo původní očekávání. Jaké jsou výsledky v procentech? 50 % zaměstnanců navštíví aplikaci minimálně každý třetí den a půl roku po zavedení používá aplikaci přibližně 73 %. Cílem firmy je toto číslo zvýšit na 90 %.

Nejoblíbenějšími moduly jsou Zprávy, kde se zaměstnanci dozví všechno, co se aktuálně ve firmě děje, ale také Objednávání obědů, který byl pro firmu Baumüller speciálně vymyšlen. Zaměstnanci si tak mohou přímo v aplikaci prohlédnout nabízená jídla, zkontrolovat si svůj aktuální obnos na účtě, ale také obědy rovnou objednat. Více informací o této integraci naleznete zde.

Digitalizace se vyplatí

Jsme rádi, že bylo zavedení BAPPKY úspěšné a těšíme se na pokračování společné cesty s firmou Baumüller!

Zvažujete zavedení aplikace pro interní komunikaci ve své firmě? Přejete si najít řešení, které vám vyjde vstříc svými schopnostmi a zároveň podpoří váš firemní brand? Neváhejte nás kontaktovat, rádi s vámi probereme možnosti.