Plusco
aplikace pro vaši firmu
aplikace pro vaši firmu
Jednoduchá HR aplikace, která vtáhne vaše zaměstnance do firemního dění a povýší vaše interní komunikační procesy.
Plusco moduly vždy v desktop a mobilní verzi
Aplikace Plusco je moderní a populární nástroj digitální doby, který slouží zaměstnancům jako podpora při jejich práci. Základní stavební prvky, ze kterých si můžete poskládat i vaše Plusco, jsme pro vás rozdělili do 7 přehledných oblastí.
Aktuality a firemní dění
Vaši zaměstnanci si prohlédnou Zprávy, Galerie, Kalendář a události nebo Magazíny odkudkoli, v mobilu i doma na počítači.
Vše o vaší společnosti
Řekněte zaměstnancům co máte již za sebou a co vás společně čeká. Pomohou vám moduly Milníky, Strategie, Organizační struktura, Obsahová stránka, Kariéra a Benefity.
Dotazy a zpětná vazba zaměstnanců
Nejlepší způsob jak zjistit, co si vaši zaměstnanci myslí a co potřebují. Využijte v Pluscu Dotazníky, Krátkou anketu nebo modul Dotazy a návrhy.
Budování komunity
Dejte vašim zaměstnancům prostor vzájemně komunikovat. Posilujte firemní interaktivitu s moduly Soutěže, Bazar nebo Spolujízda.
Firemní rádce a navigátor
Vaši zaměstnanci se ve firmě lépe zorientují díky modulům Kontakty, Praktické informace, Dokumenty, Užitečné odkazy a nebo FAQ – často kladené dotazy.
Osobní zóna zaměstnance
Váš zaměstnanec bude mít svoje osobní informace u sebe s moduly Můj profil, Docházka a dovolená, Rozpis směn, Výplatnice a Moje dokumenty.
Interaktivní prvky a vychytávky
Plusco vám pomůže s propagací důležitých informací a sdělení. Větší dosah vám zajistí tyto moduly Dashboard, Propagační panel, Countdown a Pop-up okna.
Klíčové funkce Plusca,
které si klienti oblíbili
Cílení
Oblíbené
Vyhledávání
Překlady
Kategorie
Interakce
Oznámení
Integrace systémů
Plusco vám můžeme napojit na vaše personální, mzdové nebo také docházkové IT systémy. Integrace umožňujeme pro cenové plány Business a Enterprise.
-
Alveno
Docházkový systém s plnou podporou snadného exportu do všech důležitých účetních systémů.
-
ANeT
Docházkový systém umožňuje jednoduché sledování docházky a přenášení odpracované doby do mezd. -
eDoCat
Systém vyhledávání dokumentů do pár vteřin a řízená firemní dokumentace od české firmy. -
HELIOS
Záznam docházky, plán směn, podávání žádostí a další přímo z píchaček, mobilu či webu. -
Ikos
Dodávky v oblasti docházkových systémů, bezkontaktní identifikace, RFID, čárové kódy, tiskárny etiket. -
Benefit Plus
Poskytovatel zaměstnaneckých volnočasových benefitů v Čechách i na Slovensku. -
AVA place Partner
Cloudová platforma, která umožňuje rozšíření funkčnosti podnikového systému Helios v oblasti HR, logistiky či financí.
-
AVA place Partner
Cloudová platforma, která umožňuje rozšíření funkčnosti podnikového systému Helios v oblasti HR, logistiky či financí.
-
signi
Cloudová služba pro vytváření, správu a uzavírání smluv v digitální podobě. -
SAITECH
Software pro řízení a sledování výroby a docházkové systémy. -
SAP
Podnikové informační systémy. -
solitea
ERP systémy, personální a pokladní systémy, účetní software. -
uLékaře
Česká medicínská online poradna s rezervací lékařů. -
NNTB
Nejpoužívanější software na whistleblowing v ČR. Dejte ostatním možnost se anonymně ozvat, když něco neklape.
Zaujalo vás Plusco? Pojďme si o něm popovídat.
Rádi vám zodpovíme vaše dotazy nejen k cenové nabídce. Zdarma zmapujeme vaše potřeby a poradíme vám s efektivním řešením na míru vaší společnosti.
Plusco již pomáhá firmám s 50 až 7 000 zaměstnanci
Stáhněte si mobilní aplikaci
Nezávazně registrovat se můžete také v mobilní aplikaci Plusco.
Je to jednoduché. Stáhnete si zdarma aplikaci do vašeho telefonu přes QR kód. Vyplníte krátký registrační formulář a můžete začít! Registrací v mobilní aplikaci získáte přístup ke stejným modulům a funkcionalitám jako na desktopu.