Jednoduchá HR aplikace, která vtáhne vaše zaměstnance do firemního dění a povýší vaše interní komunikační procesy.
Aplikace Plusco je moderní a populární nástroj digitální doby, který slouží zaměstnancům jako podpora při jejich práci. Základní stavební prvky, ze kterých si můžete poskládat i vaše Plusco, jsme pro vás rozdělili do 7 přehledných oblastí.
Vaši zaměstnanci si prohlédnou Zprávy, Galerie, Kalendář a události nebo Magazíny odkudkoli, v mobilu i doma na počítači.
Řekněte zaměstnancům co máte již za sebou a co vás společně čeká. Pomohou vám moduly Milníky, Strategie, Organizační struktura, Obsahová stránka, Kariéra a Benefity.
Nejlepší způsob jak zjistit, co si vaši zaměstnanci myslí a co potřebují. Využijte v Pluscu Dotazníky, Krátkou anketu nebo modul Dotazy a návrhy.
Dejte vašim zaměstnancům prostor vzájemně komunikovat. Posilujte firemní interaktivitu s moduly Soutěže, Bazar nebo Spolujízda.
Vaši zaměstnanci se ve firmě lépe zorientují díky modulům Kontakty, Praktické informace, Dokumenty, Užitečné odkazy a nebo FAQ – často kladené dotazy.
Váš zaměstnanec bude mít svoje osobní informace u sebe s moduly Můj profil, Docházka a dovolená, Rozpis směn, Výplatnice a Moje dokumenty.
Plusco vám pomůže s propagací důležitých informací a sdělení. Větší dosah vám zajistí tyto moduly Dashboard, Propagační panel, Countdown a Pop-up okna.
Plusco vám můžeme napojit na vaše personální, mzdové nebo také docházkové IT systémy. Integrace umožňujeme pro cenové plány Business a Enterprise.
Docházkový systém s plnou podporou snadného exportu do všech důležitých účetních systémů.
Rádi vám zodpovíme vaše dotazy nejen k cenové nabídce. Zdarma zmapujeme vaše potřeby a poradíme vám s efektivním řešením na míru vaší společnosti.
Nezávazně registrovat se můžete také v mobilní aplikaci Plusco.
Je to jednoduché. Stáhnete si zdarma aplikaci do vašeho telefonu přes QR kód. Vyplníte krátký registrační formulář a můžete začít! Registrací v mobilní aplikaci získáte přístup ke stejným modulům a funkcionalitám jako na desktopu.