Kdo je kdo a jak ho kontaktovat? Plusco nabízí aktualizovaný a přehledný seznam kontaktů všech osob ve firmě. Vaši zaměstnanci budou mít po ruce důležité osoby, ať už jde o přímé nadřízené, vedoucí oddělení, účtárnu či zákazníky.
Mějte důležité informace dlouhodobého charakteru neustále na očích! Modul je ideální pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.
Všechny firemní dokumenty, prezentace a tabulky mohou mít vaši zaměstnanci na jednom místě. Na rozdíl od přeplněných a nepřehledných uložišť, v Pluscu můžete sdílet vždy aktuální dokumentace s vysokou prioritou.
Chodí za vámi zaměstnanci se stále stejnými dotazy? Musíte časté dotazy neustále uvádět na pravou míru? Dopřejte svým zaměstnancům místo v aplikaci, kde naleznou odpovědi na nejčastější dotazy černé na bílém.
Rádi vám zodpovíme vaše dotazy a nezávazně vám poradíme s výběrem modulů.
Nezávazně registrovat se můžete také v mobilní aplikaci Plusco.
Je to jednoduché. Stáhnete si zdarma aplikaci do vašeho telefonu přes QR kód. Vyplníte krátký registrační formulář a můžete začít! Registrací v mobilní aplikaci získáte přístup ke stejným modulům a funkcionalitám jako na desktopu.