28 července, 2022

Plusco, jeho funkce a jak na něj?

28 července, 2022

Komunikace uvnitř firmy je nesmírně důležitá. Aby vše klapalo tak, jak má, musí každý zaměstnanec vědět, co se ve společnosti děje nebo kdy se konají důležité akce. Interní komunikaci zkrátka není radno podceňovat. A jak ji povýšit o několik úrovní výš? Pomocí digitalizace.

Co je to Plusco?

Mezi nejčastější a nejefektivnější formy digitalizace interní komunikace patří komunikační portály. Jedním z nich je právě Plusco, díky kterému můžete sdílet informace svým zaměstnancům přes mobil i počítač, takže mají všichni přístup k datům kdekoliv a kdykoliv

Moduly, které vám pomohou s interní komunikací

Jaké základní moduly vám Plusco nabízí?

Zprávy a novinky

Tento modul slouží ke sdělení důležitých informací zaměstnancům. Ať už se jedná o aktuality ve firmě nebo o oznámení o novém členovi týmu, díky tomuto modulu se všechny informace dostanou k těm pravým lidem včas, takže nedojde k šíření dezinformací.

U zprávy se vyplňuje titulek, kategorie, obrázky, tagy a obsah. Důležité je vždy příspěvek zveřejnit a uložit.

Široké možnosti vám nabízí záložka cílení. Můžete zde nastavit dobu, po kterou se má zpráva na portálu zobrazovat, ale také si můžete vybrat organizační jednotku či konkrétního uživatele, kterému je zpráva určena. K připomenutí dané zprávy je možno použít notifikace – k tomu je určena sekce oznámení.

U každé zprávy je možnost komentářů, a tak se mohou zaměstnanci k daným tématům vyjadřovat a diskutovat.

Události

Aby všichni věděli, kdy se co koná, určitě oceníte modul Události. Tam si můžete jednoduše vytvořit a popsat danou událost, u které povolíte zaměstnancům registraci. Stejně jako u zpráv, i zde můžete události cílit na konkrétní zaměstnance či pracovní skupiny.

Dotazníky

V rámci interní komunikace nesmíte zapomínat ani na zpětnou vazbu. S modulem Dotazníky můžete na zaměstnance cílit různé ankety a dotazy ohledně firmy, a tak dát najevo, že na každém názoru záleží.

U každého dotazníku vyplníte úvodní informace, upravíte si formulář a nastavíte cílení.

Koukněte na video s Back office manažerku, Lucií Teturovou, která Vám vše vysvětlí.

Podívejte se, co všechno Plusco umí a jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými variantami.