Modul Zprávy a novinky slouží primárně ke sdělení informací od vedení společnosti směrem k zaměstnancům. Zajišťuje snadnou dostupnost informací, jejich přehlednost a centralizaci. Pomáhá řešit problémy jako je např. pozdní přenos informací k zaměstnancům, šíření dezinformací apod.
Modul Milníky umožňuje zaznamenat a vyzdvihnout důležité okamžiky v historii společnosti a zobrazit je v přehledné časové ose, jak šly po sobě. Vazby mezi moduly vám umožní připojit ke každému milníku fotografie a videa z modulu Galerie.
Nedovolte, aby vaši zaměstnanci zmeškali důležité události. Díky modulu Kalendář budete mít všechny termíny firemních akcí vždy u sebe.
Jde vám hlava kolem ze všech odkazů, aplikací a online nástrojů, které potřebujete pro svou práci? Prostřednictvím modulu Odkazy a aplikace vytvoříte přehledný, kategorizovaný seznam nástrojů, které vaši zaměstnanci běžně používají.
Modul Praktické informace využijete k publikaci zpráv a informací dlouhodobějšího charakteru. Ideální je pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Díky kategorizaci a cílení obsahu snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.
Modul Dokumenty zajistí, že všichni zaměstnanci budou mít snadný přístup k aktuálním verzím všech firemních dokumentů, prezentací a tabulkám na jednom místě.
Společné zážitky utužují kolektiv. Připomeňte svým zaměstnancům společné chvíle v přehledné galerii. Nahrávat můžete jak fotografie, tak videa.
Získávání a vyhodnocování zpětné vazby je pro spokojenost všech zcela klíčové. V Plusco můžete vytvářet rozsáhlé průzkumy spokojenosti i jednoduché ankety pro rychlé zjištění názoru vašich zaměstnanců. Zapojit se mohou jak jmenovitě, tak anonymně.
Chcete podpořit soutěžního ducha svých zaměstnanců? Díky flexibilním možnostem při vytváření otázek můžete v Plusco snadno a rychle vytvořit také soutěž nebo tipovací anketu a zasoutěžit si třeba o den dovolené navíc.
Zapojte své zaměstnance do dění ve firmě a umožněte jim sdělit jejich názor nebo se zeptat na to, co je zrovna zajímá. Díky univerzalitě tohoto modulu snadno vytvoříte sekci pro dotazy, inovativní nápady, online formuláře, žádanky a spoustu dalších.
Usnadněte zaměstnancům orientaci ve vzájemných vztazích a kompetencích na pracovišti. V modulu Organizační struktura ihned poznáte, kdo je vašim nadřízeným, podřízeným, nebo kdo zodpovídá za které oddělení.
Přehledný seznam kontaktů zajistí, že všichni zaměstnanci budou mít automaticky k dispozici seznam telefonních čísel a e-mailů na své kolegy, vedoucí či podřízené ve svém mobilním zařízení ihned po nástupu. Možnost vytáčet telefonní čísla přímo z adresáře je samozřejmostí.
Sdílení firemních hodnot, cílů a vize je velmi důležité. Díky modulu Statické stránky připravíte jakýkoliv obsah o vaší společnosti, který chcete sdílet se svými zaměstnanci.