Digitalizace interní komunikace ve zdravotnictví: panelová diskuze s příklady z praxe
Jak dnes funguje interní komunikace v nemocnicích a dalších zdravotnických zařízeních? Co se osvědčilo, kde to naopak drhne a jaké jsou cesty k efektivnější digitalizaci? Namíchali jsme pro vás to nejzajímavější z tématu do 90 minut webináře.
Společně s hosty otevřeme téma digitalizace interní komunikace ve zdravotnických zařízeních a sociálních službách s primárním cílem zapojit všechny zaměstnance a posílit tak employer engagement společnosti.
Zkušenosti z praxe digitalizace ve zdravotnických zařízení ukazují, že nositelé interní změny v komunikaci se zaměstnanci mohou být z různých pozic, ať už z oblasti nejvyššího managementu, HR, IT nebo ekonomického oddělení. Rozhodující pro úspěch je nadšení pro změnu a správná volba technického řešení.
📅 Kdy
pátek 28. 11. 2025, 9:30-11:00 h (90 minut)
📍Kde
online na platformě Zoom, zdarma
Program – co vás čeká
- Specifika interní komunikace ve zdravotnictví a sociálních službách
- Praktické zkušenosti z nemocnic, lázeňských a sociálních zařízení
- Panelová diskuze s řediteli a manažery z praxe (Nemocnice Valtice, Lázně Luhačovice, Domov pro mne)
- Ukázka nejčastějších problémů interní komunikace a cest, jak je řešit
- Inspirace, jak rozvíjet firemní kulturu a motivovat tým zaměstnanců, ale i navázanou komunitu (rodiny, partnerské organizace aj.)
Panelisté – na koho se můžete těšit
Zjistěte více o jednotlivých panelistech, přečtěte si o jejich profesních aktivitách i zkušenostech.
Marek Baránek působí v Nemocnici Valtice jako ekonom a zástupce ředitelky. Stojí za myšlenkou zavedení moderní aplikace pro interní komunikaci, která by zlepšila přístup jejich zaměstnanců k důležitým informacím a posílila zapojení všech do dění v nemocnici – včetně těch, kteří běžně nepracují s počítačem. Díky jeho iniciativě dnes nemocnice využívá přehlednou komunikační platformu Plusco pro rychlé sdílení novinek i provozních informací.
Personální ředitelka Vladimíra Juřeníková spolu se svými kolegy z Lázní Luhačovice proměnili interní komunikaci v moderní a živý online prostor díky platformě Plusco. Svoji aplikaci nazvali KAppka – stala se nepostradatelným nástrojem pro firemní komunikaci, intranetem i vstupní branou do manažerských systémů. Díky širokým možnostem personifikace propojuje zaměstnance, posiluje loajalitu a buduje značku zaměstnavatele.
Jarmila Vokálová působí v sociálních službách více než 20 let. Začínala v přímé péči o osoby se zdravotním postižením, později vedla sociální službu a posledních 11 let stojí v čele dobročinné organizace Domov pro mne.
Při rozvoji organizace klade důraz na sdílení hodnot, otevřenou komunikaci a soudržnost týmu. Zavedení moderních komunikačních nástrojů umožnilo lepší informovanost i zaměstnancům v terénu, reagovalo na potřeby mladší generace a přineslo organizaci větší pružnost a stabilitu.
Petr je zakladatel firem SOVA NET a SOVA STUDIO, věnuje se inovativním projektům a marketingovým strategiím. Hlavním pilířem jeho aktivit je Plusco – komunikační platforma pro firmy a jejich zaměstnance. Díky ní se již více než 5 let pohybuje na poli interní komunikaci.
Firmám pomáhá posouvat se dopředu prostřednictvím digitalizace interní komunikace.
Hlavní motivací pro něj zůstává to, že tak lze pomáhat budovat vztahy – zaměstnanci ve firmách jsou spokojenější, díky čemuž mají větší radost, kterou přenáší zpět do svých rodin. A práce se tak stává smysluplnější.
Chcete se našeho webináře zúčastnit? Vyplňte prosím registrační formulář na Zoomu po kliknutí na tlačítko níže.
Po úspěšné registraci na webinář vám budou zaslány údaje k připojení na vámi uvedenou e-mailovou adresu.