Skip to main content
06 listopadu, 2025

Digitalizace interní komunikace ve zdravotnictví: panelová diskuze s příklady z praxe

Jak dnes funguje interní komunikace v nemocnicích a dalších zdravotnických zařízeních? Co se osvědčilo, kde to naopak drhne a jaké jsou cesty k efektivnější digitalizaci? Namíchali jsme pro vás to nejzajímavější z tématu do 90 minut webináře.

Společně s hosty otevřeme téma digitalizace interní komunikace ve zdravotnických zařízeních a sociálních službách s primárním cílem zapojit všechny zaměstnance a posílit tak employer engagement společnosti.

Zkušenosti z praxe digitalizace ve zdravotnických zařízení ukazují, že nositelé interní změny v komunikaci se zaměstnanci mohou být z různých pozic, ať už z oblasti nejvyššího managementu, HR, IT nebo ekonomického oddělení. Rozhodující pro úspěch je nadšení pro změnu a správná volba technického řešení.

📅 Kdy
pátek 28. 11. 2025, 9:30-11:00 h (90 minut)

📍Kde
online na platformě Zoom, zdarma

Program – co vás čeká

  • Specifika interní komunikace ve zdravotnictví a sociálních službách
  • Praktické zkušenosti z nemocnic, lázeňských a sociálních zařízení
  • Panelová diskuze s řediteli a manažery z praxe (Nemocnice Valtice, Lázně Luhačovice, Domov pro mne)
  • Ukázka nejčastějších problémů interní komunikace a cest, jak je řešit
  • Inspirace, jak rozvíjet firemní kulturu a motivovat tým zaměstnanců, ale i navázanou komunitu (rodiny, partnerské organizace aj.)

Panelisté – na koho se můžete těšit

Zjistěte více o jednotlivých panelistech, přečtěte si o jejich profesních aktivitách i zkušenostech.

Ing. Marek Baránek

Marek Baránek působí v Nemocnici Valtice jako ekonom a zástupce ředitelky. Stojí za myšlenkou zavedení moderní aplikace pro interní komunikaci, která by zlepšila přístup jejich zaměstnanců k důležitým informacím a posílila zapojení všech do dění v nemocnici – včetně těch, kteří běžně nepracují s počítačem. Díky jeho iniciativě dnes nemocnice využívá přehlednou komunikační platformu Plusco pro rychlé sdílení novinek i provozních informací.

LINKEDIN

Mgr. Vladimíra Juřeníková

Personální ředitelka Vladimíra Juřeníková spolu se svými kolegy z Lázní Luhačovice proměnili interní komunikaci v moderní a živý online prostor díky platformě Plusco. Svoji aplikaci nazvali KAppka – stala se nepostradatelným nástrojem pro firemní komunikaci, intranetem i vstupní branou do manažerských systémů. Díky širokým možnostem personifikace propojuje zaměstnance, posiluje loajalitu a buduje značku zaměstnavatele.

LINKEDIN

Ing. Bc. Jarmila Vokálová

Jarmila Vokálová působí v sociálních službách více než 20 let. Začínala v přímé péči o osoby se zdravotním postižením, později vedla sociální službu a posledních 11 let stojí v čele dobročinné organizace Domov pro mne.
Při rozvoji organizace klade důraz na sdílení hodnot, otevřenou komunikaci a soudržnost týmu. Zavedení moderních komunikačních nástrojů umožnilo lepší informovanost i zaměstnancům v terénu, reagovalo na potřeby mladší generace a přineslo organizaci větší pružnost a stabilitu.

LINKEDIN

Ing. Petr Mikšovič

Petr je zakladatel firem SOVA NET a SOVA STUDIO, věnuje se inovativním projektům a marketingovým strategiím. Hlavním pilířem jeho aktivit je Plusco – komunikační platforma pro firmy a jejich zaměstnance. Díky ní se již více než 5 let pohybuje na poli interní komunikaci.
Firmám pomáhá posouvat se dopředu prostřednictvím digitalizace interní komunikace.
Hlavní motivací pro něj zůstává to, že tak lze pomáhat budovat vztahy – zaměstnanci ve firmách jsou spokojenější, díky čemuž mají větší radost, kterou přenáší zpět do svých rodin. A práce se tak stává smysluplnější.

LINKEDIN

Chcete se našeho webináře zúčastnit? Vyplňte prosím registrační formulář na Zoomu po kliknutí na tlačítko níže.

Po úspěšné registraci na webinář vám budou zaslány údaje k připojení na vámi uvedenou e-mailovou adresu.