Skip to main content

Firemní rádce a navigátor

Nabízíme vám moduly, díky kterým se vaši zaměstnanci rychle zorientují. Všechny důležité informace, které potřebují ke své práci, mají neustále k dispozici.

Kontakty

Kdo je kdo a jak ho kontaktovat? Plusco nabízí aktualizovaný a přehledný seznam kontaktů všech osob ve firmě. Vaši zaměstnanci budou mít po ruce důležité osoby, ať už jde o přímé nadřízené, vedoucí oddělení, účtárnu či zákazníky.

Firemní rádce a navigátor - kontakty
  • V kontaktech najdete stručné informace, telefonní čísla a e-mail na všechny pracovníky
  • Možnost vytáčení telefonních čísel přímo z adresáře
  • Pro urychlení si zaměstnanec může vytvořit skupinu Oblíbených kontaktů
  • Zaměstnanci kontakt snadno vyhledají dle jména kolegů či oddělení
  • Kontakty lze jednoduše spravovat v administraci

Praktické informace

Mějte důležité informace dlouhodobého charakteru neustále na očích! Modul je ideální pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.

  • Přikládejte libovolné množství souborů ke stažení, obrázky, fotografie nebo
  • Každou vytvořenou informaci můžete dle libosti popsat, přidat důležitost nebo tagy
  • Obsah můžete třídit do přehledných a smysluplných kategorií, které si sami vytvoříte
  • Zacílením na jednotlivce či skupiny zaměstnanců umožníte přesný a účelný přenos informací
Firemní rádce a navigátor - Praktické informace

Dokumenty

Všechny firemní dokumenty, prezentace a tabulky mohou mít vaši zaměstnanci na jednom místě. Na rozdíl od přeplněných a nepřehledných uložišť, v Pluscu můžete sdílet vždy aktuální dokumentace s vysokou prioritou.

Firemní rádce a navigátor - dokumenty
  • Dokumenty jsou v Pluscu řazeny od nejnovějších po nejstarší, pro lepší orientaci dokumenty můžete třídit do přehledných kategorií
  • Zaměstnanci si dokument mohou přidat do Oblíbených, snadno se k němu v případě potřeby vrací
  • Nejdůležitější dokumenty můžete svým zaměstnancům přidat na úvodní stranu aplikace do Přehledu
  • Vaši zaměstnanci si dokument mohou snadno zobrazit, stáhnout nebo na počítači vytisknout

Užitečné odkazy

Zajistěte zaměstnancům snadný přístup z telefonu i ze svého počítače k těm nejpoužívanějším stránkám a aplikacím ve vaší firmě.
  • Odkaz si můžete pojmenovat, napsat popisek např. k čemu slouží, přidat ikonu nebo logo, případně přiložit soubor ke stažení
  • V Plusco administraci si dle libosti vytvoříte kategorie, do kterých užitečné odkazy roztřídíte
  • Odkaz se pohodlně otevírá v novém okně
  • Pokud chcete odlišit odkaz od ostatních, můžete jej nastavit jako hlavní odkaz
Firemní rádce a navigátor - Užitečné odkazy

FAQ – časté dotazy

Chodí za vámi zaměstnanci se stále stejnými dotazy? Musíte časté dotazy neustále uvádět na pravou míru? Dopřejte svým zaměstnancům místo v aplikaci, kde naleznou odpovědi na nejčastější dotazy černé na bílém.

Firemní rádce a navigátor - FAQ
  • Každá otázka s odpovědí může být zařazena do přehledných kategorií
  • Odpovědi mohou být libovolně dlouhé, textový editor také umožňuje přehledné formátování
  • Uživatel také může mezi častými dotazy fulltextově vyhledávat
  • Jednotlivé otázky a odpovědi můžete také zacílit na úseky, oddělení či jednotlivé zaměstnance

Nevíte, který modul je pro vaši společnost ten pravý?

Rádi vám zodpovíme vaše dotazy a nezávazně vám poradíme s výběrem modulů.

Plusco si také můžete vyzkoušet ZDARMA!

App Store

Vyzkoušejte si, co Plusco umí

Přemýšlíte, zda je aplikace Plusco přesně to, co potřebujete pro vaše zaměstnance? Vyzkoušejte si ji nezávazně a zdarma. Kontaktujte nás se zájmem o Plusco na zkoušku a získejte přístup k modulům a funkcionalitám Plusca na desktopu i přes mobilní aplikaci.