Skip to main content
27 listopadu, 2025

Komunikační (r)evoluce v Yusen Logistics: zveme na prosincovou HR on-line kávu Petra Mikšoviče

27 listopadu, 2025

Už na začátku prosince nás čeká další inspirativní setkání ze série HR on-line káv pod taktovkou Svazu personalistů ČR – tentokrát s příběhem z prostředí logistiky, kde interní komunikace hraje klíčovou roli každý den.

O svůj pohled se v rozhovoru s naším Petrem Mikšovičem podělí Martin Sluka, Internal Communication & Training Manager z Yusen Logistics (Czech), který společně s dodavatelem platformy Plusco otevřeně popíše, jak ve firmě proběhla skutečná komunikační (r)evoluce.

(R)evoluce v interní komunikaci v Yusen Logistics (Czech). Příběh zavedení firemní aplikace YusApp na platformě Plusco.

Jak digitalizovat interní komunikaci ve firmě, kde 65 % zaměstnanců nemá počítač ani firemní telefon? Jak sjednotit komunikaci napříč pobočkami, profesemi i směnami? A jak dosáhnout toho, že se do nové zaměstnanecké aplikace přihlásí více než 90 % lidí?

Přijďte si poslechnout praxi z prostředí logistické firmy s deseti pobočkami, která hledala cestu, jak mluvit ke všem zaměstnancům – bez ohledu na „barvu límečku“.

Co se na on-line kávě dozvíte?

  • proč Yusen Logistics zvolil právě platformu Plusco a jak řeší komunikaci s více než 670 zaměstnanci,
  • jak probíhala implementace, onboarding i tzv. „opening tour“ na všech pobočkách,
  • jak se podařilo dosáhnout více než 90% aktivace uživatelů,
  • jaké přínosy digitalizace interní komunikace pociťují už nyní,
  • co motivovalo zaměstnance k zapojení a které kroky přinesly největší rozdíl,
  • jaké integrace a rozvoj aplikace YusApp firma plánuje do budoucna.

Tento webinář je určen všem vedoucím interní komunikace, HR profesionálům, manažerům provozu i těm, kteří hledají funkční způsob, jak sjednotit komunikaci v náročném provozu.

„Plusco nám umožnilo jít vstříc 21. století a v dobrém smyslu slova uspořádat (r)evoluci v oblasti interní komunikace v Yusen Logistics (Czech). V logistické firmě s deseti pobočkami, kde majoritu zaměstnanců tvoří skladoví operátoři, bylo klíčové implementovat univerzální komunikační nástroj, který nehledí na “barvu límečku” :-). Portál dostupný jak z mobilu, tak i z webového prohlížeče je pro nás perfektním řešením.”

Registrace ZDARMA

Těšíme se na vás 10. 12. 2025 v online podobě.
Zaregistrujte se a zjistěte, jak lze sjednotit interní komunikaci i ve firmách, kde většina zaměstnanců nemá přístup k počítači.

Pokud nejste členem Svazu personalistů ČR, při registraci jednoduše klikněte na „Nejsem členem“ a doplňte své údaje. Akce je zdarma pro všechny účastníky.