Skip to main content

Firemní rádce a navigátor

Nabízíme vám moduly, díky kterým se vaši zaměstnanci rychle zorientují. Všechny důležité informace, které potřebují ke své práci, mají neustále k dispozici.

Kontakty

Kdo je kdo a jak ho kontaktovat? Plusco nabízí aktualizovaný a přehledný seznam kontaktů všech osob ve firmě. Vaši zaměstnanci budou mít po ruce důležité osoby, ať už jde o přímé nadřízené, vedoucí oddělení, účtárnu či zákazníky.

Firemní rádce a navigátor - kontakty
  • V kontaktech najdete stručné informace, telefonní čísla a e-mail na všechny pracovníky
  • Možnost vytáčení telefonních čísel přímo z adresáře
  • Pro urychlení si zaměstnanec může vytvořit skupinu Oblíbených kontaktů
  • Zaměstnanci kontakt snadno vyhledají dle jména kolegů či oddělení
  • Kontakty lze jednoduše spravovat v administraci

Praktické informace

Mějte důležité informace dlouhodobého charakteru neustále na očích! Modul je ideální pro prezentaci směrnic, návodů a manuálů nebo interních pravidel. Snadno vytvoříte sadu materiálů dostupných např. pouze pro onboarding.

  • Přikládejte libovolné množství souborů ke stažení, obrázky, fotografie nebo
  • Každou vytvořenou informaci můžete dle libosti popsat, přidat důležitost nebo tagy
  • Obsah můžete třídit do přehledných a smysluplných kategorií, které si sami vytvoříte
  • Zacílením na jednotlivce či skupiny zaměstnanců umožníte přesný a účelný přenos informací
Firemní rádce a navigátor - Praktické informace

Dokumenty

Všechny firemní dokumenty, prezentace a tabulky mohou mít vaši zaměstnanci na jednom místě. Na rozdíl od přeplněných a nepřehledných uložišť, v Pluscu můžete sdílet vždy aktuální dokumentace s vysokou prioritou.

Firemní rádce a navigátor - dokumenty
  • Dokumenty jsou v Pluscu řazeny od nejnovějších po nejstarší, pro lepší orientaci dokumenty můžete třídit do přehledných kategorií
  • Zaměstnanci si dokument mohou přidat do Oblíbených, snadno se k němu v případě potřeby vrací
  • Nejdůležitější dokumenty můžete svým zaměstnancům přidat na úvodní stranu aplikace do Přehledu
  • Vaši zaměstnanci si dokument mohou snadno zobrazit, stáhnout nebo na počítači vytisknout

Užitečné odkazy

Zajistěte zaměstnancům snadný přístup z telefonu i ze svého počítače k těm nejpoužívanějším stránkám a aplikacím ve vaší firmě.
  • Odkaz si můžete pojmenovat, napsat popisek např. k čemu slouží, přidat ikonu nebo logo, případně přiložit soubor ke stažení
  • V Plusco administraci si dle libosti vytvoříte kategorie, do kterých užitečné odkazy roztřídíte
  • Odkaz se pohodlně otevírá v novém okně
  • Pokud chcete odlišit odkaz od ostatních, můžete jej nastavit jako hlavní odkaz
Firemní rádce a navigátor - Užitečné odkazy

FAQ – časté dotazy

Chodí za vámi zaměstnanci se stále stejnými dotazy? Musíte časté dotazy neustále uvádět na pravou míru? Dopřejte svým zaměstnancům místo v aplikaci, kde naleznou odpovědi na nejčastější dotazy černé na bílém.

Firemní rádce a navigátor - FAQ
  • Každá otázka s odpovědí může být zařazena do přehledných kategorií
  • Odpovědi mohou být libovolně dlouhé, textový editor také umožňuje přehledné formátování
  • Uživatel také může mezi častými dotazy fulltextově vyhledávat
  • Jednotlivé otázky a odpovědi můžete také zacílit na úseky, oddělení či jednotlivé zaměstnance

Nevíte, který modul je pro vaši společnost ten pravý?

Rádi vám zodpovíme vaše dotazy a nezávazně vám poradíme s výběrem modulů.

Plusco si také můžete vyzkoušet ZDARMA!

Stáhněte si mobilní aplikaci

Nezávazně registrovat se můžete také v mobilní aplikaci Plusco.

Je to jednoduché. Stáhnete si zdarma aplikaci do vašeho telefonu přes QR kód. Vyplníte krátký registrační formulář a můžete začít! Registrací v mobilní aplikaci získáte přístup ke stejným modulům a funkcionalitám jako na desktopu.