Slunečné dny a home office: Jak na práci na dálku?
Dny jsou čím dál teplejší a delší, a tak není divu, že spousta zaměstnanců volí na část týdne možnost pracovat na dálku. Aby ale práce na dálku byla efektivní, je potřeba více než jen notebook a připojení k internetu. Klíčové jsou praktické nástroje, které zaměstnancům pomohou se i na dálku rychle zorientovat a propojit s kolegy. Jedním z nich může být také platforma pro interní komunikaci…

Práce na dálku v roce 2025
Časy, kdy nadřízení nad prací z domova ohrnovali nos, jsou už pryč. Home office tak už není jen nouzovým řešením, ale stává se běžnou součástí pracovního týdne. Mladší generace považuje flexibilní práci dokonce za standard, ne benefit. Dávají přitom přednost firmám, které umožňují práci odkudkoliv a jejich komunikace je transparentní a rychlá.
Jednou z velkých otázek je, jak v režimu na dálku bez častého osobního setkávání udržovat sounáležitost pracovního týmu. Řešení lze nalézt v digitalizaci interní komunikace s vhodným nástrojem, díky kterému se zaměstnanci mohou cítit jako součást týmu i z domova a navíc v něm najdou všechny důležité materiály pro svou práci.
Jak na to s aplikací pro interní komunikaci
Pomoci vám může platforma pro interní komunikaci, jako je naše Plusco. Jaké jsou výhody, které ocení nejen zaměstnanci, ale i zaměstnavatel?
1. Personalizace: Komunikace, která ladí s vaší firemní kulturou.
Platforma Plusco se přizpůsobí vašemu vizuálnímu stylu i stylu komunikace. Stává se přirozenou součástí firemního života – nejen zdrojem informací, ale i nástrojem pro budování firemní kultury. Díky tomu se zaměstnanci pohybují ve firemní kultuře, i když právě nejsou v kanceláři a zaměstnavatel s nimi může komunikovat svým stanoveným tónem.

2. Dostupnost informací: Pro všechny, vždy a okamžitě.
Aplikaci mají zaměstnanci neustále po ruce ve svém mobilním telefonu a najdou v ní všechno, co při práci z domova potřebují a ocení:
- Aktuální zprávy od vedení
- Firemní kalendář a důležité milníky
- Dokumenty, úkoly, poznámky ze schůzek
- Kontakty na kolegy
- Ankety, soutěže a galerie
- Užitečné odkazy
Všechno je na jednom místě a zaměstnanci nemusí nic složitě hledat.
3. Úspora času i nákladů
Díky centralizaci informací a nástrojů ušetří zaměstnanci při práci z domova čas při hledání dokumentů i při organizaci práce. Navíc odpadá potřeba několika různých platforem pro správu docházky, komunikaci, plánování a dalších záležitostí. Aplikace Plusco propojuje vše, co zaměstnanci i zaměstnavatelé potřebují – a to i s firemními HR, ERP či DMS systémy.
Když home office, tak výhodný pro obě strany!
Práce na dálku může být efektivní jak pro zaměstnance, tak pro zaměstnavatele, pokud je k ní přistupováno správně a s těmi pravými nástroji. Díky moderním nástrojům je dnes možné spolupracovat napříč lokalitami, bez výpadků v komunikaci.
Pokud i vy řešíte, jak udržet komunikaci v týmu efektivní, i když nejste spolu v kanceláři, rádi se s vámi nezávazně sejdeme a probereme všechny možnosti, které aplikace Plusco v této oblasti nabízí.