Je vaše firma digitalizovaná?
Základem digitalizace interní komunikace je strategie personálního marketingu, která počítá s průzkumem potřeb vašich zaměstnanců i firmy celkově.
Klíčové není jen dodat pouze IT řešení, ale hlavně strategii, jak jej uvnitř firmy zpropagovat a motivovat lidi k jeho využívání. Dnes se používá pojem personální marketing a v mnoha směrech i budování značky zaměstnavatele Employer branding.
JAK PROBÍHÁ IMPLEMENTACE
Zjištění potřeb interní komunikace a výběr funkcionalit ve Vaší firmě
Zjišťujeme potřeby všech oddělení ve firmě ( HR, MKT, Finance, Výroba, IT atd.)
Vytvoření plánu implementace pro zákazníka
Volitelná možnost grafických úprav na míru (logo, barevné rozhraní portálu apod.)
Nasazení zaměstnaneckého portálu a vytvoření práva správce pro Vaše manažery
Mobilní verze portálu a notifikace
Zaškolení zaměstnanců na práci s portálem
Portál PLUSCO náš tým neustále vyvíjí a aktualizuje, získáváte tím možnost rozšiřitelnosti portálu o další moderní funkce a efektivní nástroje pro optimalizaci interní komunikace.
NABÍZÍME CLOUD I ON-PREMISE
Je pro váš business vhodnější Cloud nebo On-Premise varianta? Pokud váháte, ozvěte se nám, zvážíme všechny okolnosti a vybereme pro vás optimální variantu.
PLUSCO JE MULTIPLATFORMA!
- Pro klasické stolní počítače
- Pro mobilní telefony
- Pro tablety
SOUČÁSTÍ JE MODERNÍ MOBILNÍ APLIKACE
Interní komunikace, posílení vztahu zaměstnance a firmy a centralizace klíčových informací – vše najdete v aplikaci PLUSCO. Naše řešení pro reálný svět vychází z potřeb personalistů, vedoucích týmů, recruiterů a klíčových zaměstnanců ve středních a velkých firmách z oblasti financí, IT a marketingu.
Aplikace PLUSCO přináší zajímavé funkce a benefity pro všechny zaměstnance středních a velkých firem. Získejte moderní nástroj pro rychlou a bezpečnou digitalizaci interní komunikace.