S radostí oznamujeme, že jsme obhájili certifikát Solutions Partner AVAplace na další období – od 1. 4. 2025 do 31. 3. 2026. To znamená jediné: naše partnerství s AVAplace pokračuje a vy se na něj můžete i nadále spolehnout při výběru řešení pro interní komunikaci, které rozšiřuje možnosti ERP Helios.
Co je Plusco?
Plusco je komunikační platforma, která pomáhá firmám lépe nejen předávat informace zaměstnancům – rychle, cíleně a přehledně. Komunikace funguje obousměrně, takže zaměstnanci mají možnost poskytnout zpětnou vazbu, zapojit se do soutěží, být součástí denní ve firmě.
Co to pro vás znamená?
Komunikační platforma Plusco je součástí AVAplace – oficiální rozšiřující platformy systému Helios od společnosti Asseco Solutions. Díky tomu mohou uživatelé Heliosu jednoduše implementovat Plusco jako doplněk ke svému stávajícímu systému.
Jak aplikace Plusco doplňuje Helios?
- snadná implementace přímo prostřednictvím portálu AVAplace,
- automatizovaný přenos dat mezi Heliosem a Pluscem,
- jednodušší správa uživatelů i jejich údajů, které se aktualizují automaticky,
- možnost doručovat klíčové informace zaměstnancům přímo z Heliosu až do mobilní aplikace.
Jak AVAplace funguje?
Portál AVAplace umožňuje rychle a pohodlně rozšířit Helios o další aplikace. Stačí si vybrat doplněk, který potřebujete, a jednoduše jej nasadit do vašeho prostředí. Takto snadno si můžete objednat také Plusco a začít okamžitě využívat jeho výhod.
Na stránce AVAplace o Pluscu najdete vše podstatné: přehled funkcí, hlavní benefity i transparentní ceník. Stačí zadat počet zaměstnanců a portál vám hned ukáže cenu pro všechny varianty aplikace. Vy si pak vyberete tu, která nejlépe odpovídá potřebám vaší firmy.
Partnerství, které se vyplatí
Díky propojení Plusca s AVAplace máte jistotu, že implementace i správa aplikace bude co nejjednodušší. Naše spolupráce pokračuje, a my se tak i v nadcházejícím období zaměříme na to, aby byl přenos dat, komunikace i administrace pro vás maximálně bezstarostné.