Skip to main content
30 července, 2025

Vše důležité na dosah: Orkla spustila firemní aplikaci MojeOrkla od Plusca

30 července, 2025

Víte, co spojuje zaměstnance firmy Orkla Foods Česko a Slovensko, tradičního výrobce potravin českých značek jako Hamé, Vitana, Masox nebo Májka? Moderní benefit v podobě firemní mobilní aplikace MojeOrkla, která běží na platformě Plusco. Po oficiálním spuštění jsme zjišťovali i první dojmy samotných zaměstnanců – konkrétně od Terezy Hrickové, Diversity & Flexibility Project Specialist z firmy Orkla:

„Aplikace MojeOrkla nám pomáhá přibližovat důležité informace i kolegům, kteří nemají firemní e-mail ani přístup k intranetu – nebo jsou dlouhodobě nemocní či na mateřské nebo rodičovské dovolené. Díky tomu můžeme zůstat v kontaktu opravdu se všemi.
Aktuální informace, dokumenty, přehled benefitů a další důležité novinky mají zaměstnanci doslova po ruce – kdykoliv a odkudkoliv, a to byl náš cíl.
Nejvíce si ceníme jednoduchosti a dostupnosti aplikace, která navíc výborně propojuje výrobu s administrativou.
Samotné spuštění aplikace MojeORKLA předčilo naše očekávání – během několika dní se zaregistrovala nadpoloviční většina zaměstnanců ve všech třech pilotních lokalitách. A pozitivní ohlasy potvrzují, že jdeme správným směrem.“


Tereza Hricková, Diversity & Flexibility Project Specialist Orkla

Vybrané funkce

Klient do své aplikace zvolil všechny základní i oblíbené moduly, které zjednodušují přístup k informacím a posilují interní komunikaci. Díky multiplatformnímu přístupu mohou zaměstnanci novou aplikaci využívat na svých nebo firemních zařízeních, jako je mobil, tablet, počítač i prostřednictvím kiosků.

Co MojeOrkla přináší?

  • tři jazykové mutace (čeština, slovenština, ukrajinština)
  • aktuální informace ze života firmy (události, galerie, magazíny)
  • oblíbené soutěže
  • přehled benefitů, stavu dovolené a další osobní informace zaměstnance
  • přístup k dokumentům a formulářům
  • možnost dávat zpětnou vazbu (i anonymně)
  • spolujízdy
  • firemní bazar

Jak probíhá uvedení nové aplikace?

Několik výrobních závodů, směnný provoz včetně brzkých ranních hodin a oslovení stovek zaměstnanců…
Tak vypadalo uvedení nové firemní aplikace MojeOrkla mezi pracovníky ve výrobě a logistice. A my z Plusco jsme byli u toho – přímo na místě, společně s naším klientem.

Za sebou už máme několik úspěšných spuštění firemních aplikací přímo v terénu. Vít Šnévajs, CEO Sova Holding k tomu doplňuje:

„Nejčastěji naši klienti volí spuštění nové firemní aplikace ve výrobních závodech, kde je směnný provoz a většina zaměstnanců nemá přístup k počítači. Pomáháme každému individuálně, odpovídáme dotazy, rozdáváme drobné dárky… Je to vždy intenzivní zážitek a pro nás cenná zkušenost být přímo u toho, když projekt po fázi příprav ožívá. U Orkly navíc úžasně fungovala spolupráce s celým HR týmem, za což moc děkujeme, jmenovitě alespoň Tereza Hricková.“

Vít Šnévajs, CEO Sova Holding

Plány do budoucna

Již krátce po spuštění plánuje klient další rozšíření aplikace. To nás těší a zároveň zavazuje. S týmem Plusco totiž nechceme být jen dodavatelem aplikace – ale především dlouhodobým a spolehlivým partnerem.